- Felvillanyozódva újult meg teljesen a Volkswagen Tiguan
A Volkswagen nagyon belehúzott, és az elektromos paletta erőteljes felépítése mellett a hagyományos modellek fejlesztése, megújítása és cserélése zajlik. Az immáron csak kombiként továbbélő Passat mellett ezúttal a kompakt SUV szegmens képviselője, a Tiguan váltott generációt, erőteljesebb elektromos hajtásrésszel, új platformmal és vadonatúj külső-belső dizájnnal.
- Egy korszak vége: 2024-ben gyárt utoljára dízelt a Volvo
Az elektromos hajtásra való átállás, illetve a klímasemlegesség minden autógyártó programjában szerepel, ezúttal pontosan a Volvo terveit ismerhettük meg a belsőégésű motorok gyártásának befejezésével kapcsolatban. A svédek jövő v elején felhagynak a dízelek beépítésével, aztán szép lassan betetőzik a teljes átállási folyamat.
- BMW 230e xDrive (2023) teszt – Még egy kis i8 is belefért
Ugyan teljesen irreleváns egy ilyen autó esetében – gondolnánk –, de ilyen sokszor gyorsulást már nagyon régen mértem, mint itt. A sokszor megismételt 0-100-as manőverben ráadásul nagy szórás sem volt, annak ellenére, hogy a BMW 230e Active Tourerben két különböző hajtáslánc dolgozik. Az átlagolt adat viszont így is meghökkentő: a 4,9 másodperces eredménnyel nagyon-nagyon sok autónak okozhatunk meglepetést.
- Suzuki Jimny 4WD LCV teszt (2023) – Divatos meló, melós divat
A vagányság és a munka ritkán találkozik, azonban vannak olyan véletlen, és persze boldog egybeesések, amikor egy munkaeszköz bizony tud tetszetős és divatos is lenni. Hiszen fontos, hogy egy munkaeszközzel nagyobb kedvünk legyen dolgozni, a Suzuki Jimny pedig kiváló példát mutat erre a kivételes esetre.
- Ford Mustang Mach-E RWD (2023) teszt - Elektro-póni 6 millióval olcsóbban
Elengedem, hogy Mustangnak nevezik. Nem az. Aki Mustangot akar, ennyi pénzből vehet magának V8-as igazi Mustangot vagy olvashat róla itt és itt, aki pedig ötajtós, sportos kiállású villanycrossovert keres, számításba veheti a Mach-E-t és nem fog csalódni…