• Újabb kupé-SUV: elkészült az Audi Q5 Sportback

    Újabb modell érkezik az SUV szegmensbe, ezúttal egy kupés tetőívvel rendelkező divatterepjárót mutatunk be Önöknek. Az Audi Q5 Sportback a közepes méretű emeletes igazságosztók közé érkezik, két legfontosabb vetélytársa a BMW X4 és a Mercedes-Benz GLC Coupé.

  • Pokoli verseny volt a Zöld Pokolban

    Méltó volt a nevéhez a nürburgringi versenypálya hírhedt északi köre a hétvégén rendezett 24 órás versenyen, ahol összesen 97 versenyautó állt rajthoz a GT3, GT4 és TCR kategóriákban. Nem túlzás azt állítani, hogy a Nürburgring-Nordschleife talán a legnehezebb versenypálya a világon. A közel 23 kilométeres pálya nagyon szűk, nincsenek megfelelő bukóterek, az aszfalt minősége versenyautós mércével botrányos, dimbes-dombos és 160 kanyart kell bevenni egy kör alatt.

  • Egyedi jármű 812 Superfast alapon: ez a Ferrari Omologata

    A Ferrari Omologata nem más, mint a V12-est használó orrmotoros padlólemez tízedik egyedi reinkarnációja. A Superfast Aperta még 2009-ben mutatkozott be, így megállapíthatjuk, hogy szinte évente követik egymást az különleges kivitelek. Ezen legutóbbi mű a 812 Superfast alapjaira épül, bár a karosszériaelemek közül csak a szélvédő és a fényszóró az, ami változás nélkül került át az új típusra. A vörösre fényezett jármű többi alkatrésze egyedi tervezés eredménye.

  • Középvezetői csúcs – Škoda Octavia kombi 2.0 TDI DSG teszt

    Az Octavia és a cégautó szavak mára elválaszthatatlan egységgé váltak, s noha az egyéni vásárlók is érdeklődnek a Skoda méltán legnépszerűbb modellje iránt, javarészt vállalatinak veszik s viszik. Az üzleti életben igazi svájci bicska a csehek kompakt kategóriás modellje, ami immáron hibridként is felbukkant, ám ezúttal a régi vágású dízel hajtással fogtuk vallatóra, kombi karosszériával.

  • Túllóg a parkolóhelyen: bemutatjuk a Roll-Royce Ghost Extendedet

    Tudjuk, hogy a Rolls-Royce alig hasonlítható össze a hagyományos (akár prémiumkategóriás) gyártókkal. A stabil hátterű cég vevőire nem jellemző az árérzékenység. Éppen ellenkezőleg, egyszerűen a legjobbat akarják, kerüljön az szinte bármibe. Ez okozza a kihívást a dupla R-es márka mérnökei számára: mindig többet és/vagy mindig a tökéletesnél is kiválóbbat kell adniuk.

© Copyright 2020 Király Autóház Tatabánya All rights reserved.